Workshop:com treballar per un abordatge intercultural de la salut ?

[fusion_builder_container hundred_percent=»no» equal_height_columns=»no» menu_anchor=»» hide_on_mobile=»small-visibility,medium-visibility,large-visibility» class=»» id=»» background_color=»» background_image=»» background_position=»center center» background_repeat=»no-repeat» fade=»no» background_parallax=»none» parallax_speed=»0.3″ video_mp4=»» video_webm=»» video_ogv=»» video_url=»» video_aspect_ratio=»16:9″ video_loop=»yes» video_mute=»yes» overlay_color=»» video_preview_image=»» border_size=»» border_color=»» border_style=»solid» padding_top=»» padding_bottom=»» padding_left=»» padding_right=»»][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=»1_1″ layout=»1_1″ background_position=»left top» background_color=»» border_size=»» border_color=»» border_style=»solid» border_position=»all» spacing=»yes» background_image=»» background_repeat=»no-repeat» padding_top=»» padding_right=»» padding_bottom=»» padding_left=»» margin_top=»0px» margin_bottom=»0px» class=»» id=»» animation_type=»» animation_speed=»0.3″ animation_direction=»left» hide_on_mobile=»small-visibility,medium-visibility,large-visibility» center_content=»no» last=»no» min_height=»» hover_type=»none» link=»»][fusion_text]Les accions que es presentaran i sobre les quals es debatrà son:
Procés de recerca, participació, formació i creació de materials pedagògics sobre malalties metabòliques en pacients de la comunitat gitana. En col•laboració amb l’Associació Gitana del Bon Pastor
Procés de recerca, participació, formació i creació de materials pedagògics sobre el consum de Shabú en la comunitat filipina. En col•laboració amb l’ Equip d’Atenció i Mediació Intercultural i Sociosanitària Filipina (EAMISS)
Procés de recerca, participació, formació i creació de materials pedagògics sobre malalties metabòliques en pacient s de la comunitat Pakistanesa En col•laboració amb l’oratori Minhaj Ul-Quran d’Hospitalet de Llobregat i el Projecte d’Intervenció Comunitària Intercultural (ICI)
Cursos sobre malalties metabòliques en pacients de la comunitat pakistanesa i marroquina als CAPs Drassanes, Gòtic, Maragall i Carles Riba
Tallers de Salut Comunitària al Poble Sec. En col•laboració amb entitats comunitàries del barri i personal sanitari dels CAPs Manso i Les Hortes.[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *


Desplaça cap amunt
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.